TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARIMIZIN AÇILIŞI GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARIMIZIN AÇILIŞI GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

4006 TÜBİTAK Bilim Fuarımızın açılışını görkemli bir törenle gerçekleştirdik. TÜBİTAK’ın desteğiyle Özel eğitim Öğretmenimiz Aysun UTLU’ nun  koordinatörlüğünde bu yıl düzenlediğimiz TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarının açılışını gerçekleştirmenin gururu içerisindeyiz.

İlimizde geçtiğimiz yıl olduğu gibi projesi kabul edilen tek Özel Eğitim Okulu olmamız bizleri ziyadesiyle mutlu etmiştir. Bilim Fuarları öğrenmeye istekli, merak eden, araştırmacı, bilinçli bireylerin yetişmesine katkı sağlayan öğrenme metotlarından biridir.

            Bilim Fuarları genç beyinlerin bilimin önemini kavrayıp, birçok teorik bilginin gerçek yaşamdaki işleyişini fark etmelerini sağlar. Bu tür etkinlikler hayal gücü ile yaratıcılığın birleşimidir. Eğitim kurumlarının öncelikli amacı da bu yaratıcılığın ortaya çıkmasına zemin hazırlamaktır.

            Bu amaç doğrultusunda biraz sonra açılışını gerçekleştireceğimiz fuarımızda fizik alanında 2, biyoloji alanında 2, teknoloji ve tasarım alanında 2,Cografya alanında 1,Dil ve Edebiyat alanında 1,Kimya alanında 1 proje olmak üzere toplam 9 projeyi 18 öğrencimiz, 16 danışman öğretmenin nezaretinde özverili çalışmalarını ortaya koydular. Öğretmen ve öğrencilerimizin gayretli çalışmalarıyla ortaya çıkan bu projeleri bilim ve teknikte yeni buluşlara kapı aralamasını temenni ediyoruz

Proje çalışmalarında emeği geçen tüm öğretmen arkadaşlarımıza ve öğrencilerimize teşekkürlerimizi sunarken gelecek yıllarda daha çok proje ile fuarımızın geleneksel hale gelmesini temenni ediyor, programımıza katılan  değerli misafirlerimize saygılarımızı sunuyoruz.

18.05.2025 94

18-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-202518-05-2025